Sv: Sitt vackert! (Derbytråd #1)
westerlind: Uppmaning till alla gurkstadsbor: GÖM CYKLARNA!
Sätter även ut en bild från familjen Westerlinds fotoalbum. Bilden visar en ung Östersundswesterlind.
[bild]www.frisco.se/hs/westung.jpg[/bild]