Sv: MoDo-S/T Hockey
Hade jag varit tränare nu så skulle låta spelarna stå på ett ben hela vägen i bussen på väg hem. De måste lära sig balansspel. Ja, nu gjorde man ett tröstmål också. Bara fem kvar till ära och berömmelse.