Modo-Timrå ik FRAMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT
Nu hoppas jag att ni kan fylla kempe imorgon,i ett klassiskt derby ska det vara fullt.Framåååååååååt Timrå ik. Tips 2-4 .