Sv: Poängjakt SportSnackare!
Hawerchuk:

på Luleå - Modo senaste när det blev mål för luleå så skrek modo publiken hata riksman men då ska man juh heja på han inte skrika att man hatar sin målvakt SKÄRPNING MODO