Personligen tycker jag det är lite synd att dessa tre blivit uttagna. Svartvadet och Salomonsson drar ett väldigt tungt lass i MODO och det hade nog inte varit fel om de hade fått vila upp sig under uppehållet. Hasse Jonsson har inte riktigt växt in i kostymen ännu och att få träna med laget i 10 dagar hade nog inte varit fel.