Sv: MODO-spelare i Tre Kronor
Roberth:

Är det så självklart? Visst, Hasse kanske får lite bättre tempo om han spelar i Tre Kronor men samspelet med övriga laget (MODO) kanske blir lidande. Hade han fått varit hemma hade de kunnat träna in samspelet och kanske finslipat på detaljer i PP och BP.