Sv: MODO-spelare i Tre Kronor
Lumber Jack:

Svälja stoltheten och erkänna att jag har fel? Men jag har ju inte fel. Inte enligt mig i själv i alla fall. Det finns dessutom många där ute som tycker som mig så frågan är väl om det kanske är så att ni Jansson-lovers som har fel.