Sv: Timrå vs TummenUpp Hockey
NuMo: Jag säger som jag alltid brukar skriva ja; Må det sämsta laget för dagen förlora. På nåttvis så känns det ändå som om det är set-boll för Timrå i den här matchen. Matchbollen smashar vi in såsmåningom.