Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
Per HApps: Vad är framtiden? Är det att köpa/sälja spelare på boskapsvis/Timråvis? Och forntiden? Är det att ge de spelare/människor som spelat i Modo chansen att komma tillbaka till klubben efter proffsäventyr?
Jag vet inte.