Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
Bragd-Birger:

Så här tror jag: Foppa kommer hem till nästa säsong och spelar den säsongen. Sedan (SM-guld eller inte) sticker han tillbaka till NHL för att spela någon säsong till där, innan han återigen (SM-guld eller inte) flyttar hem till Övik, för att sedan avsluta sin karriär i MoDo.