Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
Per HApps:

Vad menar du egentligen med att vi lever i framtiden eller i forntiden? Hur yttrar sig det?

rådbjer:

Men tänk vad vi ska krossa i norrettan (fast nog fan är det väl ganska omöjligt att hinna halka ner från elitserien till norrettan innan nästa säsong?), med det lag vi kommer att ha! ;)