Sv: NHL
Ikväll är man som en osalig känguru. Uppe igen, drömde att jag gjorde ett stavfel i inlägget innan. - Hatar mardrömmar.

Nå, väl uppe och ute i världsetern så är det lika bra att man lyssnar på lite hockey och vad scorar mitt norra öra?

VAN, SEDIN (5) , 10:44

Tvillingar!