Poffa: Har sett NHL en gång och det får räcka! Fast live var det väl inte riktigt utan på en storbildskärm på flygpkatsen i Gander/Canada och inte minns jag vilka som spelade heller eftersom man hade ett antal järn innan för tröjan. Men trist var det iaf ;-)