Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
65Selander: Håller med dig helt. Bättre att höra en Kirunabo snacka sport på SVT än att se fullvuxna överbetalda hockeyspelare åka runt och spela på minirinkar.