Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
Paddan: All heder åt era spelare som har fattat vad att NHL är en enda stor buskis och återvänt hem. Hörde att NJHl ska få en ny mittcirkels reklam "Legalisera Doping" ;-)

Godnatt på er. 3-2 till Brynäs i morgon!