knaskamilla: OM det nu är den killen som de är på jakt efter så verkar han ju dessutom ha hunnit med en sväng i ECHL denna säsong. Låter ju verkligen som ett toppförvärv. Vad är väl en Kauppila mot en back som i varje fall vet var utvisningsbåset är beläget...