Sv: Ja, ja få då rysningar då ja tänk på'nä
knaskamilla:

Det tror jag inte att det har. Allting är bara en reklamkampanj. Det finns egentligen ingen som tycker det är speciellt gott (på sin höjd kan man kalla det bukfylland).