Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Grattis Modo till segern igår. De s.k expeter som skyller modos tidigare kräftgång på Juuso kan inte mycket om hockey. Karln är ju underbart bra! Jag tror att ni tar 7:e platsen sen så får vi (brynäs) och luleå slåss om den sista sluspelsplasen...