Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NallePhu: Man får nästan lova att sätta ut ett förnamn (eller åtminstone en initial) när man börjar skriva om Hirsch. Annars kan man ju tro att man menar Hirsch...