Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
knaskamilla: Och därmed är, återigen, skadeproblematiken icke en godtagbar ursäkt i afton. Timrå har nu två forwards mindre att ställa upp med jämfört med gnäll-modo.