Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
knaskamilla: Vadå, så bitterhet är inte klädsamt hos en hockeysupporter? Trodde jag var en av anledningarna till att man hänger upp sitt liv på snubbar som passar en puck mellan sig.

Klart man kan jämföra sin olycka med andras. Är du kapitalist eller?