Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
matsby:

Nej. Är man klok flyttar man till Övik efter avslutade studier i Härnösand. Då slipper man dessutom alla knepiga TIKare som går omkring på gatorna som vore de vanligt folk i den där staden.