Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Poffa: Nu har du glömt de där hemskt mycket osynliga skottfinterna som Enström försöker sig på med jämna mellanrum. Nej, som sagt, in med Mika och Damgaard i PP.