Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Nä, dags att bege sig norrut och trotsa kylan. Mot Nolaskogen!!

[k]"Vi skola icke frukta för att sanningen på det motsatta sättet, eller genom diskussionsfriheten, går under. Tvärtom, det är på det sättet den skall segra."[/k]