Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Nästa gång jag åker till ö-vik skall jag sitta, betala inträde på ståplats för att se halva plan tycker jag lite hutlöst.

Kempehallen måste vara Sveriges sämsta hall sett ur en gästande supporters ögon.