Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Frisco:

Finns det något värre än dessa TIK-supportrar? Deras genomskinliga försök att vara stöddiga bara för att dölja mindervärdeskomplexet är jag så less på! Modo har alltid varit och kommer att förbli storebror i länet punkt slut!