Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Per HApps:

En lockout är vi inte beroende av, superstjärnorna kommer hem ändå. Vad gäller arenan så får det stå för dig. Själv tror jag det kommer att lösa sig. Den som lever får se!