Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Björn VII, NuMo: Grattis. Lika bra att ta örnen vid hornen pådirekten. I möra så slipper ni se mig här på SpS. Faen va skönt.

Ps. Ni är som lillebröder för mig.