Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla:

Själv har jag fortfarande inte listat ut vad det är jag gör strax efter att bilden på biljardbordet är tagen. Men jag drar till med en kvalificerad gissning: Jag sätter alla bollar som jag skall och vinner som vanligt. Detta till pojkarnas glada hurrarop samtidigt som man kaxigt uttrycker sig ungefär så här: "Vill flickorna ha revansch?".

Så, då var den tävlingen avklarad.