Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla:

Nä, det måste ha varit AM som gjorde den stöten. Han svarade för prestationen att sätta vit boll i fyra av fem stötar under en omgång. Jag själv satte aldrig vita om jag inte satte en annan boll först.