Sv: Retrotröjan...
Poffa: Äh, jag tror det är du som är avundsjuk på min Wildetröja. Köp dig en #44 och du skall se att du blir en helt ny människa. Börjar odla hårdrocksfrilla och lyssnar på Tadjikisk techno, eller något liknande