Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Om du blir lärare där ute så kommer de andra lärarna att strejka och gå i lock-out på samma gång. För det vore ju fusk att ta in kvalificerade lärare (dock utan kvalifikation) när det det okvalificerade lärare med kvalifikation att tillgå...