Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Hemspråkslärare för Svenskar vore väl nåt.
"Eleverna skulle ju dessutom inte palla med mig..." Det vore ju guld. Vi hade lärarlösa lektioner men elevlösa lektioner vore ju mycket bättre.