Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
Frisco:

TACK,, det var glada nyheter, nu är det bara för TIK att skjuta högt ifrån halva plan så kommer vi fortsättningsvis att behålla första platsen som storbror i Norrland ;-)