Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
solomoniac:

Ja, du klickar på besvara för att skriva i en tråd. Vill du starta en tråd klickar du på "starta nytt ämne" uppe till höger i mittframen. Vill man bara skriva lite allmänt så tar man bara bort namnet i början precis som du gjorde.

Välkommen in i skrivandet. Hoppas du fortsätter.