Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
MoK: Hmm, jag har för mig att vi vann SM-guld -79 så guldet borde väl redan finnas i Övik. Men det vore trevligt att erövra SM-tecknet åtminstone en gång till.