Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
Poffa: Har ni kvar skumpan från -99 ;-)

Skall bli kul och se vad som händer i em ang truppen!
kan tänka mig att det dyker upp ett gäng medgångare nu i MoDo's supporterskaror.

ps/kan du skicka medlemsinbetalning :-))