Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
65Kappvänadare :)

Ja, jag har faktiskt kvar skumpan sedan -99. Har lovat mig själv att den inte får öppnas förrän MODO vinner SM-guld. Oavsett hur gammal skiten blir.

Vad det gäller medgångssupportrar så är de välkommna. Mer pengar till MODO!!!