Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
knaskamilla: hAN HAR VÄL deklarerat för AB. , säger de i alla fall. Eriksson och Timander tror jag inte på förrän jag ser dem, men de är ju välkomna, självklart.