Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
Poffa:

Så fruktansvärt oväntat inlägg... =) Nåväl, han är iaf bra mycket snyggare än Riksman. Är det inte sådant som är viktigt med hockeyspelare?