Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
knaskamilla:

Matchen som du pratar om var inte alls dålig. Modo gjorde en toppmatch men blev trots detta utspelade av LHF. Om luleåpubliken buade och skrek hatramsor så fanns det säkert en bra anledning.