Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
Frisco: Det är till att ha bevakat flygplatsen eller är det en gammal bild?

Förstår att han vill till Ö-Vik eftersom Lidas och han drev krogen i Västerås i KK ;-)