Sv: Idag (3/6) blir Tommy Salo Modoit
NuMo:
Har varit iaf ;-)
Nejdå, grattis till en bra målis, det är a och o i ett lag så det blir nog bra, men jag står fast vid att jag INTE skulle vilja byta kapanen mot salo ändå :-)