Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: >>>Jag menar, ståplatskorten var ju hur förmånliga som helst då!

Man betalade för alla 25 grundseriematcher och fick därför 3 slutspelsmatcher gratis. Är det dessa 3 matcher du menar var hur förmånliga som helst eller är det nåt jag missat?