Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Äntligen sista dagen för Minirinkarna. Bara att hoppas det dröjer drygt ett år innan de sätter igånmg med spektaklet igen.
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]