Sv: Flytta Bumpaberra, flytta!!
Martin S:

"Kommunstyrelsen föreslår också efter förslag av bl a Dan Olsson (c) att arenabolaget arbetar för att bredda ägandet genom exempelvis folkaktier eller andra åtgärder."

Köpa aktier i arenan - något för Bumpis? ;)