Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Jag gratulerar dig till ditt abonemang på C+. Som vanligt (tänker även på tröjan med långa snören) är jag inte avundsjuk på något som jag låtit bli att skaffa trots att jag skulle kunna göra.

Såg målen nyss på TV4. Ende. Nu startar fotbolls-EM.