Sv: VIK - MoDo
65Selander:

Ska bli grymt intressant att se vad Zajkowski går för mot motstånd som FBK.

3 matcher på 3 dgr är för övrigt lite väl, brukar det inte vara 1 vilodag i Mästarcupen? Eller är det bara att Modo får gå in i turnering på en fredag istället för Torsdag.