Sv: VIK - MoDo
El Maco: Jag kan säga att jag gjorde detsamma, fast i Göteborg och en klubb som heter Wandas vid Järntorget mot Masthugget(finns en thai och indisk restaurang). En polare såg Patrik Sjöberg glida in en gång :D