Sv: ZZZ-tråd
Frisco: När jag var liten, ja alltså åldersmässigt, så hade en av kompisarna en cykel som liknade denna:

www.nemusclebikes.com/RC71apples.JPG

Efter att, under två provcyklingar, i hög fart dammat rakt in i stängslet vid vår lekpark upptäckte jag att det tydligen gick att få in någon form av friläge på cykeln.